Książka nas łączy!!!

Październik w naszej szkolnej bibliotece wygląda od zawsze trochę inaczej niż pozostałe miesiące. Co to sprawia? Otóż świętujemy najfajniejsze...

Wycieczka klas trzecich do Oświęcimia

W dniu 16 października odbyła się wycieczka uczniów klas III do Oświęcimia i Krakowa.

WYWIADÓWKA 19.09.2017

Spotkanie z rodzicami uczniów oddziałów gimnazjalnych w Szkole Podstawowej w Małogoszczu (klasy II i III gimnazjum) odbędzie się 19...

Warunki ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży.

W związku z niedawno rozpoczętym rokiem szkolnym przypominamy, że ubezpieczenia uczniów w szkołach nie są obowiązkowe.

Książka nas łączy!!!

czwartek, 19, październik 2017 17:37

Wycieczka klas trzecich do Oświęcimia

wtorek, 17, październik 2017 18:24

WYWIADÓWKA 19.09.2017

wtorek, 12, wrzesień 2017 14:52
  • Warunki ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży.

Warunki ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych...

wtorek, 12, wrzesień 2017 11:54

Menu

Dnia 22.05.2017 uczniowie klas III gimnazjum, wraz z wychowawcami, wybrali się na trzydniową wycieczkę.

Wszyscy pełni entuzjazmu zebrali się przed budynkiem szkoły o 7.30. Droga minęła nam bardzo spokojnie. W autokarze rozbrzmiewała muzyka, a za oknem była piękna pogoda. Po dotarciu na miejsce,  przewodnik oprowadził nas po wyspie – Ostrów Tumski – ze starymi lampami gazowymi, które codziennie zapala i gasi latarnik. Następnie przechodząc przez most zakochanych udaliśmy się na Stare Miasto we Wrocławiu.

Z najwyższego budynku – Sky Tower – z wysokości około 200 m mogliśmy podziwiać miasto.

Następnym punktem programu było zwiedzanie Panoramy Racławickiej namalowanej pod kierunkiem W.Kossaka. Żadna osoba na pierwszy rzut oka nie potrafiła znaleźć końca obrazu a początku wystawy. Cały projekt wywarł na nas ogromne wrażenie.

Na koniec dnia wszyscy siedliśmy do stołów, gdzie razem zjedliśmy długo wyczekiwany posiłek. Zmęczeni szybko poszliśmy spać.

Drugiego dnia nasza przygoda rozpoczęła się od zwiedzania Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu. Wszyscy skakaliśmy z radości widząc piękne stworzenia.

W niezwykłym Afrykarium pani przewodnik zapoznała nas bliżej ze zwierzętami ciepłych krajów, tajnikami życia w tropikach, a także zmierzyliśmy się z przejściem podwodnym tunelem w towarzystwie ryb, płaszczek oraz rekinów.

W Japońskich Ogrodach Botanicznych podziwialiśmy prawdziwe piękno Kraju Kwitnącej Wiśni.

Zmęczeni całym dniem pojechaliśmy na kwaterę. Energia powróciła do nas od razu po obiedzie. Aż do wieczora integrowaliśmy się nad jeziorem w Bielawie.

Ostatniego dnia wszyscy byli trochę smutni. Nasza wspólna przygoda właśnie dziś miała się zakończyć. Szybko jednak zdaliśmy sobie sprawę, że nie ma co się smucić. Trzeba sprawić, żeby ten dzień był wspaniały. Wybraliśmy się na Błędne Skały.

Mimo błota pokonaliśmy labirynt skalny, udając się w dalszą trasę.

W Kudowie zobaczyliśmy Kaplicę Czaszek, której wnętrze wyłożone jest tysiącami ludzkich kości i czaszek, tworząc przerażający widok.

Następnie zwiedzaliśmy zamek w Mosznie. Był on bardzo olśniewający. Zapach starych mebli pozwolił nam wczuć się w klimat tamtych lat.

Niestety, nasza wycieczka właśnie tu miała się skończyć. Późnym wieczorem, pełni wrażeń, dotarliśmy do naszych domów.

Wycieczka przebiegała zgodnie z planem, dostarczyła nam dużo radości ze wspólnie spędzonego czasu.

Przygotowała                                                                                                                                   Oliwia Luty                                                                                                                                        Klasa IIIa

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter